Nuevo jersey St. Pauli 2012-2013
Καλώς ή κακώς το marketing στο σύγχρονο ποδόσφαιρο είναι απαραίτητο και σημαντικό. Κι όταν λέω marketing δεν εννοώ μόνο το διαφημιστικό τμήμα που φέρνει χορηγίες και συνεργασίες με εταιρείες αλλά ολόκληρο το τμήμα που είναι αρμόδιο για την δημόσια εικόνα της ομάδας, η οποία με την σειρά της φέρνει και πελάτες (φιλάθλους-εισιτήρια) και χορηγούς-διαφημιζόμενους. Τρανταχτό παράδειγμα; Δείτε το (διαφημιστικό) βίντεο με την παρουσίαση της καινούριας φανέλας της St. Pauli. Τόσο απλό ως δημιουργία και τόσο δύσκολο συνάμα ως έμπνευση. Τα συγχαρητήριά μου στους δημιουργούς...
Δεν υπάρχουν σχόλια